طرح شنبه های کتاب برنامه محوری هفته کتاب و کتابخوانی 

طرح شنبه های کتاب برنامه محوری هفته کتاب و کتابخوانی 

تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹
جواد حاجبی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، از امروز طرح ملی شنبه های کتاب عنوان برنامه محوری هفته کتاب و کتابخوانی در کانون فرهنگی هنری ولایت آغاز می شود.

«جواد حاجبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، از امروز طرح ملی شنبه های کتاب عنوان برنامه محوری هفته کتاب و کتابخوانی در کانون فرهنگی هنری ولایت آغاز می شود.








مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، این برنامه به صورت مجازی برگزار می شود.








وی اضافه کرد: به همین منظور فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی عضو کانون، کلیپ های ۶۰ ثانیه ای از معرفی کتاب های مفید و ارزشمند موجود در کتابخانه این کانون تهیه شده که روزانه در فضای مجازی منتشر می شود.







حاجبی ابراز کرد: هدف از اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، انس بیشتر نوجوانان و جوانان با کتاب و رونق بخشیدن به کتابخانه کانون است.







مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان اظهار کرد: برای افزایش میزان مشارکت بچه های مسجد در این طرح، جوایزی در نظر گرفته شده که پایان هفته کتاب و کتابخوانی به قید قرعه به آثار برتر اهدا می شود.






 
وی ادامه داد: علاوه بر این نیز کلیپ های ۶۰ ثانیه ای از معرفی کتاب های ارزشمند، ویژگی های یک کتاب خوب و روش های مطالعه صحیح توسط ارکان مسجد تهیه شده و در فضای مجازی منتشر می شود.







حاجبی تاکید کرد: از آنجایی که برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی ذیل دومین رویداد ملی فهما اجرا می شوند بنابراین کلیپ های تولیدی کانون در سامانه بچه های مسجد بارگذاری می شوند.








مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان افزود: یکی دیگر از برنامه های کانون در بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، برگزاری مسابقه مجازی خلاصه نویسی یک کتاب است.







وی در خاتمه عنوان کرد: موضوع کتاب برای شرکت کنندگان در این مسابقه آزاد است و آنها فقط باید خلاصه ای از یک کتاب را در ۱۰ صفحه نوشته و تصاویر این صفحات را از طریق گروه مجازی کانون ارسال کنند تا ما در پایان این هفته به قید قرعه به آنها جوایزی اهدا کنیم.

پایان پیام/ 586